Tisdag 2011-09-20 18:26

Jag är beredd att slå nästa person som säger "You have only been here for 5 weeks. It's going to get better".
Cetusa frunderar i alla fall på att omplacera mig. Dock är dom rädda att det ska bli samma sak även om jag byter och att jag ska åka hem. Och då har dom gjort allt jobb i onödan. Jag vet att det inte hänt något jätte speciellt så att jag verkligen måste flytta fort. Men jag mår så sjukt dåligt och jag blir ledsen att folk inte verkar fatta det. Utan bara tror att det är så. Ja, livet som utbytesstudent är inte en dans på rosor. Men min familj är fel, skolan är fel, allt är fel. Jag har inte varit lycklig sen jag kom hit och har inte kännt mig glad på säkert 3-4 veckor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det kommer bli bättre i den nya familjen, bara du är beredd på att det finns rätt stor risk att den familjen också är kristen, och att dom också kommer att vilja ha med dig på youth groups. Men du kommer iaf få assköna kompisar!good luck!

2011-09-21 @ 17:06:15
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0