Torsdag 2011-09-29 18:50


Kommentarer
Postat av: tessan

Har läst delar av din blogg och hoppas verkligen att du får byta värdfamilj snart! Bor själv i ett litet "samhälle" - min skola har 98 elever i åldrarna 3-18 år (21 i high school). Min vfamilj är också troende och ber bordsbön och nattbön och allt, dock gillar jag familjen så det känns bra, bara skolan som inte funkar. Försöker byta ställe jag med för tillfället, trivs verkligen inte i skolan och vill inte stanna här resten av året. Dock verkar det inte gå framåt vidare mycket just nu!



Jaja, hoppas du står ut tills du får byta familj och att det blir bättre då!:) Konstigt att de placerar dig där när det är så mycket prat om att "hitta en familj som är en bra matchning med studenten"...

2011-10-03 @ 01:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0