Söndag 2011-09-25 11:50

Igår hade min vsyster fest. Festen gick ut på att se på film och spela spel. Det bjöds på muffins, godis, chips, dricka och dom hade en hoppborg! Alla blev som galna och började spriga ut till hoppborgen. Lite samanfattat var jag på barnkalas. Det var bara min vsyster kompisar där, vilka jag verkligen inte går ihop med så ja. Inte så kul. Karley och Whitney kom efter ett tag och hängde med mig. Men vi låg och halvsov för att vi inte fått någon sömn natten fre-lör så dom åkte hem och jag gick upp och lade mig.
I fredags var jag också tvungen att berätta för min vmamma att jag ska flytta. Hon sa väl inte så mycket. Känns bara jobbigt att jag kanske flyttar om en månad och nu känns det bara fel när dom vet. Hade hellre berättat när jag fått en ny placering, så att allt slipper bli så pinsamt.
Jag har förövrigt varit här i sex veckor nu!

Kommentarer
Postat av: rebin sulaka

Hejdå emmie!

2011-09-25 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0