Söndag 2011-09-11 18:21

Idag valde jag att inte följa med till kyrkan. Jag kännde helt enkelt inte för det. Skypade med världens bästa mamma och pappa istället. Och tror inte att jag missade något viktigt att lära mig ur bibeln!
9/11 idag, vilket är stort för amerikanarna. Min vbror som är 12 frågade vad det var för speciellt idag, min vmamma kollade på honom som om han var tokig. Det är något 9/11 evagemang idag i biblioteket. Min kör-klass är där och sjunger, jag skulle också varit där. Men jag missade kören i torsdags pga field trippen och visste inte. Såklart glömde min vsyster att berätta för mig. Så nu sitter jag här ensam i huset och lyssnar på regnet. Alla är förmodligen i biblioteket, men jag kunde ju inte följa med eftersom att jag skulle varit där med kören, då kan jag ju inte dyka upp och inte sjunga.. Tråkigt för hade velat se vad dem gjorde. Typ Oh dear heavenly father please bless the lost lives on 9/11... osv... Inte svårt att gissa i denna stad, menmen något annat gör dom väl som inte har med gud att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0