Lördag 2011-09-24 11:20

Igår kollade jag på fotbolls matchen med Whitney, Mady och Karley. Men vi alla tyckte att det var tråkigt så vi åkte till Whitneys hus i St George och sov över där. Vi körde never have I ever (jag har aldrig) men hade ingen dricka så vi drack energidrinkar istället. Ja jag får ändå inte dricka alkohol så det var lika bra. Ändå bara jag som drack haha. Känner mig som värsta badasset.. Sen kollade vi på brides maids och åkte och köpte mer energidrinkar. Idag mådde alla jätte illa. Haha.. Sen lade vi in våra bh:ar i frysen. Haha kännde mig så amerikansk!
Spotify:
DEV – In The Dark
Cobra Starship – You Make Me Feel... - feat. Sabi

Kommentarer
Postat av: Angela

ÅÅHH låter ju riktigt skoj!! :) jag är så glad för din skull Emmie!!!

2011-09-25 @ 05:28:06
URL: http://angelaverzola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0