Fredag 2011-09-09 16:02

Senior trip imorse kl 07.30-11.00! Först samlades vi i Canyon View HS aula och gick igenom lite snabbt om alla colleges som man kunde välja att gå på ett infomöte om. Alla var i Utah! Sen fick vi välja tre college vi var intresserade av och gå till det klassrum dom hade infomöte i. Jag gick till Southern utah university, University of Utah och State of Utah university. Haha stor skillnad på namnen.. Det var kanske inte så intressant för mig eftersom att jag ska tillbaka till Sverige om 9 månader. Men verkar roligt att gå på college, jag ångrar typ att jag inte åkte på det istället för High school. Haha med alla grek sororities osv. Skulle vara kul faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0