Torsdag 2011-10-13 15:09

Ingen tur får man här i världen. Har just nu ingen familj.. Nyss hade jag två, hur gick det till? Familjen som skulle ta emot mig har typ inte godkänts eller något. CETUSA kan inte berätta vad problemet är och jag fattar inte riktigt heller. Tråkigt för familjen ville jätte gärna ta emot mig och Marla jag har kontakt med från CETUSA tror att dom kommer bli jätte besvikna. Som sagt jag förstår inte varför dom inte kan ta emot mig. Jag vill ju ha en familj som bryr sig om mig och som vill ha en utbytesstudent, så typiskt! Jag ska gå på skolan i det området och dom försöker hitta en ny värdfamilj nu där. Vilket betyder att det kommer att ta ännu längre tid. FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0