Tisdag 2011-10-06 11:22

Vill också passa på att medela att jag har en värdfailj! Familjen måste bli "accepterad" först innan jag få veta något mer. Men bara att veta att jag har en familj och att jag få flytta snart gör att jag klarar av dagarna hä. Och CETUSA lovar att det inte kommer ta lång tid till och jag hoppas att jag får flytta i början av nästa vecka! Är så glad att jag ska få komma bort härifrån och börja om! Den nya familjen hade ringt CETUSA 6 gånger under igår och idag för att fåga om när jag kommer osv.. Dom är jätte glada över att få en utbytesstudent så det känns super bra!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, vad roligt för dig! Hoppas du får veta mer snart!

2011-10-11 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0