Tisdag 2011-10-04 14:11

Från och med igår så började jag med mitt nyttiga liv. Som inte innehåller alla amerikas frestelser, bara några.. Plus lite motion varje dag. Insåg att jag har några kilon att förbränna. Så idag gick jag till gymmet INNAN skolan. Den ni. Kl 05.30 imorse körde jag kickboxning. Och sen dissade jag min vmormors frukost som består av våfflor och pankakor med en liter sirap! Hm, kanske går ner bara av att strunta i frukosten?
Igår var jag ute och hikade i Bergen i mer än en timme. Måste säga att det inte är något för nybörjare. Det var SJUKT jobbigt. Upp, ner, upp, ner.. osv. Mina ben är döda! Tog lite bilder under min vandring, man ser inte allt så bra men ni får i alla fall en uppfattning om hur det ser ut 30 meter från mitt hus.
På bilden ovan har jag iprincip fått med hela Parowan.

Kommentarer
Postat av: ulla.norman-persson

2011-10-05 @ 22:15:31
Postat av: ulla norman-persson

2011-10-05 @ 22:22:51
Postat av: Anonym

Emmie!

Bra jobbat! Bra tänk! Allt kommer att bara bli bättre och bättre för dig! "Your will come thrue"!!!

Gammelfaster Ulla i Västerås



2011-10-05 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0