Onsdag 2011-10-12 15:05

Två månader i Amerika idag! Det har gått väldigt fort men samtidigt känns det som en evighet sen jag lämnade Sverige. Det känns som en evighet tills jag kommer hem. Jag hoppas att det löser sig när jag flyttar till min nya familj. 1/5 av mitt år har gått och det är nästan det värsta jag varit med om i mitt liv. Känns lite ovärt.
Saknar min pojkvän mer för var dag som går. Vet inte om jag skulle åkt om jag visste att det skulle bli såhär svårt med distansförhållande. Ibland känns det mer värt att bara åka hem och ha det bra istället för att pinas här på andra sidan antlanten och vara ifrån alla jag älskar.. Och att jag inte fick flytta den här veckan heller gör att jag nästan tappar hoppet. Förstår inte vad det är som tar sådan tid, jag har en värdfamilj någonstans som ska ta emot mig. Kan jag inte bara få åka dit nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0