a sweet dream or a beautiful nightmare

Inatt hade jag bara mardrömmar om Usa. Eller ja, så läskiga var de inte men.. Drömde först att alla i min blivande värdfamilj lagt till mig på fb och jag accepterat alla, men sen hade jag inte tagit bort alla bilder som innehåller alkohol.. Sen drömde jag att jag var på väg till min värdfamilj och för det första så var det mitt i sommaren men det var snö på marken och iskallt, jag hade självklart bara med mig sommarkläder. För det andra så kom jag på att jag inte hade med någon present!! Jag fick gå in i en affär och leta efter något, men familjen bodde på landet och affären var liten så det fanns typ bara plast krukor...

Haha.. Ja fick panik när jag vaknade imorse, men kom på att det bara var en dröm och att jag tagit bort alla bilder (nästan) som man ser alkohol i och att det nog inte är så stor risk att det är snö på sommaren, även om jag så skulle hamna i Alaska, och risken är även ganska liten att jag glömmer att fixa present till värdfamiljen!

Än så länge har jag bara drömt dåliga drömmar om Usa som för ett tag sedan då jag drömde att min värdfamilj inte hade plats för mig och att jag fick flytta in i deras 5-årige sons rum medans han sov på en madrass i föräldrarnas sovrum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0