Yeah I think you're really cute, but I think you should know, I just came to say hello

Pluggar lite spanska. Eller pluggade. Yo he estudiado. Lite. Men fann det roligare att drömma mig bort till Usa. Antar att jag kommit in i min period när det inte händer något. Lika bra för har skolan att tänka på! Men väntar på alla papper som ska fyllas i till organisationen i Usa, värdfamiljen och allt vad dom nu är till för. Vill att dom ska komma för då är jag lite närmre min placering i alla fall, lite närmre avresa och lite närmre The big apple.

Eftersom att jorden kommer att gå under 2012 kommer jag heller inte ta studenten. Så varför slösa tid på att plugga? Ska nog chilla istället! Adjos amigos!


Denna bild hade jag som fototapet förut. Tröttnade dock, men nu saknar jag att ligga och kolla på New York om kvällarna. Attans. Bättre är det att jag kommer stå på samma ställe på riktigt om ett halvår, inte brevid en vägg.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ååh, har länge velat ha en bild på New York som fototapet! :) Men kom på en sjukt bra idé igår när jag tänkte på det faktist, att när jag komme rhem från usa nästa år ska jag ta en bild från året och ha som fototapet! Kanske en bild på mig och värdfamiljen? Något man alltid kommer minnas <3

2011-03-06 @ 12:56:38
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0