Boy I've never loved one like you

Nehe, det publicerades visst inte.. Här kommer ett lite försenat inlägg:
Igår var det dags för Eskilstuna att ta studenten. Vissa firade att det var 365 dagar kvar tills det var deras tur att ta studenten, jag firade 730. Jag har egentligen inga problem med att det är 2 år kvar innan jag går ut gymnasiet för jag vet att usa kommer att vara värt det och jag har inte så bråttom. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, så att ha två år kvar att tänka på känns faktiskt skönt. Förut var det ett hinder för usa, att man är tvungen att gå klart gymnasiet efter att man kommit hem. Men nu är det mitt minsta problem. Jag bryr mig faktiskt inte. Jag är bara glad att jag tar chansen att förverkliga min dröm, jag är glad att jag vågar det. Sen att jag får gå i en ny klass, utan mina gamla vänner är tråkigt men egentligen ingen big deal. Usa är det jag vill och en sådan sak ska inte få stoppa mig. Fast klart att jag blev lite tårögd när det var dags att sjunga Den blomstertid nu kommer på skolavslutningen. Det var det med den klassen och jag som tyckte om den så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0