I'm in miami bitch

Idag åker min kära familj till Florida. Miami, Orlando ja hela köret. Min familj alltså INTE jag. Är jätte avundsjuk nu! Anledningen till att jag inte får åka har kanske ni trogna läsare (haha som om det finns någon) läst förut men för er som inte vet så bokade min familj resan i vintras. Jag fick välja mellan att åka med kompisar utomlands eller till usa i sommar. Kompisar valde jag. Sen blev det 100 % säkert att jag skulle till usa som utbytesstudent och eftersom att mina vänner åker i augusti kan jag inte följa med dom utomlands, och det fanns inga platser kvar till Miami. Inget alanya, inget Florida. Så synd om mig som ska bo i usa ett helt år, hihi. Fast finns inte på världskartan att jag hamnar i Miami så.... Men ett plus finns det ju: Huset för mig själv! Hur skönt som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0