You are the reason that I'm breathing

Min dator fungerar iprincip inte alls nu. Skrev ett halvt inlägg i söndags men får publicera det nu istället:
Jag är, eller rättare sagt var, i full gång med att rensa mitt rum. Jag vet att jag bara ska vara borta i ett år, men jag har iprincip slängt allt jag äger och har. Nej allt är en överdrift, men mer än halva garderoben är borta (jag rensade bort precis allt som jag inte använder) typ 2/3 delar. Däremot alla saker jag äger, mycket bestående av skit, har jag slängt. Jag har nu 3 stora soppsäckar fulla med skräp. Helt sinnes! Inte så att jag tänker slänga saker jag använder, grejen är just att jag bara har en massa saker i mitt rum som ligger och skräpar. Bäst att rensa bort allt. Så nu är mitt rum, förutom på och under sängen, total rensat. Jo varför jag slutade var därför att jag var mitt uppe i att slänga gamla kvitton då jag såg en stor svart spindel krypa omkring. Damsög upp monstret, ställde mig på en stol och andades lite innan jag tänkte att nu räcker det för idag. Jag har hittat gamla minnen och saker jag letat efter, men spindlar hittar jag helst inga fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0