I wouldn't wanna have it any other way, I'm addicted and I just can't get enough

Idag, om 2 timmar exakt, tar jag tåget upp till Stockholm på utbytesträff. Vi ska mysa lite i humlegården och det ska bli roligt att träffa folk som faktiskt går egenom exakt samma sak just nu!
Idag är det en månad och en vecka kvar tills de första far iväg och 9 veckor tills jag senast åker!! Sjukt lite om man tänker efter. Men eftersom att jag inte fått en familj så kan jag inte riktigt fatta att jag ska åka bort ett år, fattar det nog inte förens jag väl är på plats i usa.... Så än är jag inte nervös. Bara väldigt otålig och nyfiken vart jag kommer att bo under mitt år. ÅH, snart får dom höra av sig med goda besked.. Fast på ett sätt är det skönt att inte veta när jag kommer att behöva säga hejdå. Jag kommer bara att sitta och räkna ner dagarna och få panik. Usch, vill verkligen inte..

Kommentarer
Postat av: Louise

tack för idag! :)

2011-07-08 @ 00:15:05
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0