I thank god youre here with me

Kände att det var dags för ett mer djupgående inlägg om min placering! Jag har alltså fått placering i Utah i en stad som heter Parowan, med ca 2,700 invånare. Det är "a single family home", dvs att jag bara kommer att ha en värdmamma, ingen värdpappa. Jag har två värdbröder på 11 resp 9 år och en syster som är 17! Jag ska gå i skolan på Parowan High School som har runt 500-600 elever. Min värdsyster sa att jag ska bli senior och få ta graduation, hur det blir med graduation vet jag inte riktigt om jag får ta på riktigt eller bara "vara med".
Om det finns flygbiljetter till New York den 12:e så åker jag då. Problemet är att det är väldigt många som ska åka den 12:e + att skolan börjar den 18:e, nästa avresedatum är den 16:onde augusti och ska jag då till New York i 3 dagar kommer jag inte hinna till skolstart...
Jag har pratat lite med min värsyster och hon verkar vara jätte gullig!
Just nu går det inte att ladda upp bilder så det får bli i ett annat inlägg!
Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska åka och det känns väl både bra och dåligt just nu. Bra för att det ska bli skitkul, dåligt för jag vet inte hur jag ska klara 10 månader ifrån min pojkvän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0