världens bästa famor

Denna kväll spenderade jag lite kvalitets tid med min farmor. Först fick jag min favoriträtt efter jobbet: Kottletter med potatis och sås. Egentligen sås med potatis och kotletter. Måste bara påpeka att min farmor gör världens godaste sås. Helt sinnes. Skulle kunna äta bara en hel tallrik med sås. Haha.. Framår kvällen åt vi hembakta bullar och drack varm choklad. Riktigt mysigt. Sen har hon köpt en dator som hon inte förstår sig på. Så har förklarat lite baskunskaper om hur man använder en dator. Älskar min farmor. Hon är världens bästa. Ställer alltid upp och gör godaste såsen. Tack för att du finns farmor <3                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0