Onsdag 2011-08-17 16:25

Hello Sweden! Kom just hem ifrån volleyboll practis, lugnt kollade bara, snart ska jag kolla på rams dancingteam och se om det är något för mig. Men dom är nog mer åt balett hållet och har aldrig dansat det så vi får se. Var i skolan tidigare idag och tog senior picture, porträttfoto till något, yearbook typ. Och så måste jag betala 190 dollar i fees eller vad det var. Fattar inte riktigt varför, men tror i alla fall att min yearbook ingår i det priset..
När jag sak gå till dansträningen ska jag nog ta med min kamera och ta lite bilder på skolan. Om man får haha.
Imorgon börjar skolan! Får många frågor om jag är nervös men det är jag inte. Tror inte att jag kommer bli det heller. Finns liksom inget att vara nervös för. Alla är jätte trevliga och tycker att det är så coolt att jag är här. Alla typ: Where are you from? jag: Sweden dom: OOH awesome thats so exciting. Tror inte att det kommer bli några probem att få vänner för att är så trevliga och snälla. Och engelskan är inga problem alls, jag var lite orolig att jag inte skulle kunna höra vad dom sa, men det går jätte bra. Har inte fått be dom säga om en mening en enda gång. Dom två första dagarna sade jag en mening på svenska utan att tänka på det, sen är det lätt hänt att man svarar typ ja och nej ord på svenska, eller mer aa nee. Men idag har jag inte sagt ett enda svenskt ord. Så var inte oroliga över språket, för man hör bättre vad dom säger än på filmer/serier tycker  jag.
Igår var vi inne i st George, det var jätte vackert men hittar inga kläder. Köpte lite kläder och en ny väska. Vi var på ett mongoliskt kök och åt middag. Och så köpte jag en telefon. 89 dollar + 45 för obegrensat med sms, minuter och internet. Så väldigt billigt.
Går knappt att ladda upp bilder på blogg.se men ska göra ett album på fb när jag har tid! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0