Torsdag 2011-08-25 23:13

Igår gick jag hem på lunch och när jag skulle tillbaka till skolan började det regna!!!!! Det har varit strålande sol och minst 35 grader varje dag och nu spöregnade det både igår och idag och tydligen imorgon också!
Skolan flyter på, det är så mycket enklare än sverige även om vi inte riktigt kommit igång än. Idag hade vi test på en film vi såg i tisdags, vi fick ha med alla anteckningar + att det var jätte lätt. I Sverige hade vi aldrig fått ha anteckningar på test, men det verkar vara vanligt här. Och mitt andra "matteprov" som jag skulle ha igår var inte heller ett matteprov!!! Det var samma som förra gång, frågor på vilka reglerna är på mattelekionerna, OCH vi fick ha med oss det andra provet som vi hade rättat lektionen innan, eller prov är det verkligen inte men. Alla andra lektioner är också chill och imorgon har jag en presentation på ett collage jag har gjort. Läste nyss att man fick skriva essey om man ville. Har en känsla av att jag är den enda som kommer göra det muntligt haha.
Imorgon ska vi troligtvis gå på bio och bowla för Missy, tjejen från taiwan som bor här, ska åka hem på lördag.
Annars händer ingenting, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0