Måndag 2011-08-29 19:23

Den här dagen har gått ganska segt. Jag känner inte att jag mår speciellt bra här, men vantrivs inte heller så att jag ill åka hem. Känns bara inte som om det är värt att lämna allt och alla hemma för det här. Jag hoppas att det blir bättre, vilket det antagligen kommer att bli! Det är nog bara i början som det känns jobbigt. Jag har inga som jag kan kalla mina vänner än och jag saknar min pojkvän så att jag spricker, inte lätt att tänka possitivt då. Men i alla fall den första av de två sistnämda kommer att bli bättre. Jag kan ju inte vara utan vänner ett helt år.. Sen när jag valde att åka ifrån min pojkvän ett år vet jag inte riktigt hur jag tänkte, men kan inte åka hem nu..
En tjej i min skola som heter Madison ville i alla fall att jag skulle komma på zumban ikväll, hon är ledare (eller vad säger man?). Så ska iväg på det nu, bra att röra på sig och vill gärna lära känna Maddie för hon är så sjukt gullig och snäll! Jag försöker tänka possitivt och tänka att det blir bättre snart. Men är helt ensam och känner ingen, så vad ska man göra. Har setat hela dagen i skolan och skrivit hur många dagar det är kvar tills jag åker hem på varje "dag" i min almenacka. Det borde inte vara så...
Föressten så börjar jag suga på att skriva på Svenska. Jag gör mycket gramatik fel, glömmer bokstäver och att böja orden. Får sudda helatiden. Det har tagit dubbelt så lång tid att skriva detta än vad det brukar. Haha och det har bara gått 2 och en halv vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0