Måndag 2011-08-22 11:24

Hemma från skolan på Lunch. Jordnötssmör och honungs sandwich! Hatar det entligen men det är så amerikanst så var tvungen att äta! Jordnötssmöret alltså. Idag är min första hela A-day. Börjar kl 8.00 med kör. Och det finns väl inte så mycket mer att säga om den lektionen, kör helt enkelt. Nästa lektion var Financial Literacy. Handlar om att kunna handskas med sin ekonomi. Vi fick papper med uppgifter att fylla i om vad vi värderade viktigast att spendera pengar på och vad vi skulle göra om vi fick 100 dollar att göra vad vi ville med. Vi fick läxa till fredag att göra ett collage om oss själva med värderingar, mål, needs and wants. Lunch är mellan 10.55-11.40 och nästa lektion är MATTE! VI HAR PROVV! Kommer inte komma ihåg någonting.. Varje lektion är ungefär en och en halv timme! Tiden går ganska sakta, den kommer antagligen bara gå saktare och saktare med tiden. Nepp måste tillbaka till skolan, börjar om 13 min!

Kommentarer
Postat av: gammelfaster

Emmie!

Så roligt att läsa din blogg!

Vilken fantastisk resa du gör, vilka upplevelser!

Jag är stolt att få vara din gammelfaster!!

Jag önskar dig all lycka och följer din blogg med spänning!

2011-08-22 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0