Måndag 2011-08-08 21.24

4 inlägg på en dag. Måste ju säga att det inte är illa haha. Tror dock inte att det kommer att fortsätta i denna takt, vi kan ju dock hoppas! Iallfall fick jag en, eller tre, liten, små frågor av Elina jag tänkte att jag kunde besvara:
Vad var det som fick dig att åka som utbytesstudent? Varför valde du just explorius? Vilket år är du född?:)
Vad som fick mig att åka? Hmm, ja det var min mamma som gav mig idén när jag var typ 9 år. Jag har alltid gillat att resa och upptäcka världen och enda sen jag var jätte liten har jag velat flytta från Eskilstuna. Så jag har sålänge jag kan minnas surfat in på explorius hemsida med jämna mellanrum och längtat till året då jag fyllde 14 och fick åka. Sen blev det inte av det året, inte nästa heller eller det efter det. Men i år så var jag tvungen att göra det. För det är min dröm och jag tänker inte vakna upp om några år och ångra mig.
Det har alltid varit exploius för mig. EF var ju uteslutet, STS kändes inte heller rätt och de andra lite mindre organisationerna vet jag inte så mycket om. Men explorius kände bra och seriöst! Så det fick bli dem jag åkte med. Helt ärligt har jag inte funderat på någon annan organisation. Det har fungerat bra hitintills med dom också.
Jag är född 93.
Tänker inte skämma ut mig med en frågestund men ni alla som vill är välkommna att ställa frågor närsom, det är bara roligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0