Måndag 2011-08-08 21:09

Idag har jag inhandlat diverse presenter till min värdfamilj. Till min värdmormor och värdmorfar blev det en bok om Sverige, men lite text (vet inte vad det står, haha) och fina bilder! Till min värdmamma blev det en dalahäst, värdsyster kentskiva + SNÖ örhängen och till värdbrorsorna sverige t-shirtar. Sen har jag köpt smörknivar, dalahäst-servetter, smörkniv, marabou, bilar och djungelvrål. Och sen min scrapbook på det. Perfekt!
Idag har jag även tagit min typ 106:e (OCH SISTA) spruta. Färdig vacinerad för den här gången.
Idag är jag också jätte deprimerad. En kille fick just placering i Forks.. Dvs han ska gå i skolan där dom spelade in twilight. Det är så häftigt och jag dör för jag är så avundsjuk. Kommer aldrig släppa det. Tänk om det hade varit jag!

Kommentarer
Postat av: ebba

haha nämen gud vad coolt att få placering där! hur ofta händer det liksom?!

2011-08-08 @ 22:23:32
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Postat av: Julius

Hahaha!.. Du får komma och hällsa på mig i Forks då!

2011-08-15 @ 11:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0