Måndag 2011-08-08 01:28

Inte långt kvar nu tills jag är klar med min scrapbook! Och imorgon ska jag och mamma köpa lite fler presenter till min värdfamilj. Allt börjar i alla fall dra ihop sog och idag kom jag på att jag bara har 4 dagar kvar i Sverige.. Åh. Dom fyra dagarna har jag fullt upp med att fixa:

  • Presenter
  • PACKA!
  • Göra klart min scrapbook
  • Träffa min älskade pojkvän så mycket som möjligt. Vet inte ens varför tanken flög i mig att lämna honom i 10 månader.. Han åkte för 4 timmar sedan, jag saknar honom redan!
  • Ta spruta
  • Hämta betyg på engelska från skolan
  • Köpa diverse saker jag behöver ha med mig
  • Fika med Caisa och hennes syster som varit i usa som utbytesstudent

Osv, osv... Finns väl en massa mer men nu blev jag trött och orkar inte tänka!

4 DAGAR, FATTA, DET ÄR INGENTING!!!!!!!!!!!!!!



Tänkte även börja skriva dag, datum och tid som rubrik. Kan vara svårt att hålla koll annars och så är det ju en sådan tidsskillnad. Hehe ja nu vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0