Lördag 2011-08-20 22:17

Glömde att berätta att vi hade ett test i skolan igår och jag slapp inte undan! Det var egentligen lätt, typ nationella matte, sen naturvetenskap och ordkunskap, sen var det om en massa elektroniska prylar och jag fattade inte hälften av alla ord plus att jag inte vet direkt något om sådana saker. Men det går inte på betygen. Jag borde mer vara orolig över matte testet på måndag! College prep math är inte det lättaste och jag kommer så få ett f eftersom att jag inte räknat matte på hela sommaren!!
Kom just hem från Mud Bog som hålls här i Parowan en gång om året. Jag volontär arbetade som biljettsäljare med min vmamma. Mud Bog går ut på att stora truckar kör genom en "gata" full med lera och vatten och den som kommer längst vinner! Det var helt okej och jag åt blå hallon popcorn.. Har massa bilder, ska göra ett album!
Imorgon blir det kyrkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0