Lördag 2011-08-13 23:14

Hemma igen efter 12 timmar i NYC och en lååååååång frågestund med svar på frågor jag redan kunde..
Klockan 7 imorse var det frukost. Ingen höjdare direkt. Rostat bröd, scrambled egg, stekt potatis och flingor. Och en timme senare gick bussen in till Manhattan. Förts blev det sightseeing då vi fick se det mesta värt att se på manhattan! Efter det fick vi 6 timmar att spendera som vi ville i Manhattan. Vi gick till Victoria Secret och Forever 21 och diverse andra butiker. Jag köpte underkläder och 2 pjyamas på VS, lite smått och gott på Forever 21, vinröda converse, smink och så klart mat. Inget jag ätit hitills har varit gott.. Efter det tog vi tunnelbanan till Times square och tittade lite och sen hade 6 timmar gått.
På hotellet igen skulle vi ha frågestund. Ledarna blev på allvar arga för att vi typ inte hade något vi undrade över, men vissa hade tydligen noll koll och frågade helt onödiga frågor i 2 timmar. Minst.
Sen gick jag upp till Anna och Isabelle som åker redan imorgon!
Nu ska jag sova!
Internetet är nog överbelastat och hinner inte ladda upp fler bilder! Men ska försöka hinna med det en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0