Happy to lay here, just happy to be here. I'm happy to know you

Sådär nu har jag äntligen en ny dator!
Idag ringde explorius och väckte mig med goda nyheter. Det finns biljetter till mig till New York den 12:e augusti, 9 dagar kvar!! Kan fortfarande inte fatta att jag ska åka, helt sjukt.. I alla fall lyfter planet från arlanda 10.25 fredag förmiddag. Sen ska jag och alla andra exploriusare som åker den 12:e spendera helgen i NEW YORK! Ska bli riktigt roligt. Jag har alltid velat åka till New York men det har aldrig blivit av. Men om 10 dagar, då ni!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oooh vad skoj! Kan inte vänta tills att se bilder och läsa om stället:D

2011-08-07 @ 18:15:57
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0