Fredag 2011-08-12 16:26

Sitter nu på hotellrummet i Newark!! Kan inte fatta att jag är här. Jag är både ledsen och glad, så vet inte riktigt hur det känns nu. Det var jobbigt att säga hejdå till älskling och familjen. Men jag var ganska duktig och fällde inte allt för många tårar. Men det ska bli skitkul att spendera helgen i NYC och det känns jätte bra, även om jag saknar alla redan. Kan fortfarande inte fatta vad jag ger mig in på! Men det kommer säkert att bli jätte bra. Flygresan hit gick snabbt och smidigt, hade 4 säten för mig själv och eftersom jag inte sovit mer än en timme inatt var det skönt att kunna sova som på en säng, haha. När vi väl landat i USA så blev det en väldigt massa väntan. Rummen krånglade och nu sitter vi här 3 tjejer som ska dela på ett rum med 2 sängar. Tydligen ska vi dela säng. Klockan är snart 16.30 och det är inte mat förens kl 19, men vi hittade lite nudlar i en butik där nere så det går ingen nöd på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0