I like the way the way you shake your eyes are on me

Vill så gärna veta vart i Usa jag ska bo i ett år! På ett sätt är det ändå roligt att inte veta. Usa är så stort med så många olika miljöer. Kommer jag ha sol året runt eller kommer det vara kallt? Kommer det att finnas årstider? Kommer jag bo mitt ute i skogen eller i en stor stad? Kommer jag bo nära havet eller högt uppe bland bergen? Utah, South Carolina, North Dakota, Colorado, New York? Eller inget av dem? Jag har ju faktiskt inte den blekaste aning om vart jag kommer spendera ett utav de förhoppningsvis bästa åren i mitt liv. Just nu är jag i alla fall sjukt sugen på att bara dra imorgon. Komma bort från allt här hemma och träffa nya människor och få nya perspektiv. Jag är så trött på att det enda folk bryr sig om är andra.

Idag är det for the record max 150 dagar kvar tills jag far. Låter ändå mycket. På ett sätt är det skönt. För finns en person här hemma jag inte vet hur jag ska klara mig utan.. Försöker tänka possitivt, men ibland är det jobbigt. Men det är som sagt 150  dagar kvar. Som mest. Som minst är vi nu nere i 105. Så det är fortfarande långt kvar. Det läskiga är att tiden bara flyger iväg. Fortare än jag anar kommer jag stå där på flygplatsen på väg till Usa. Mina känslor är så blandade. Ska jag skratta eller gråta?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hej , ja jag har länkat dig nu :D

2011-04-11 @ 21:26:13
URL: http://tobiasintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0