Söndag 2011-09-04 10:51

Kommer ner till köket. Vmormor har gjort gingerbreadsmet och våffelsmet som står redo att laddas i våffel järnen. Mums. Är dö hungrig eftersom att jag bara åt lunch igår. Frågar om jag hinner duscha innan frukost. (Om det varit film hade ni nu hört ljudet av glas som krossas). Nej för idag är det första söndagen i månaden = fasta! Precis du läser rätt. Vi äter ingen frukost, ingen lunch sen går vi 4 timmar i kyrkan. Sent ikväll äter hela familjen middag tillsammans. Men innan dess får man inte äta något..
Och skulle pratat med kontakt personen igår. Väntade hela dagen tills kl 9 på kvällen då jag gick ner till min vmamma och frågade om hon inte skulle komma. Det visade sig att min vmamma skulle ringt henne men det hade hon glömt. Jaja, sa min vmamma, hon ringer väl en annan dag. Så blev det med det.
Igår så skickade Maddy sms och frågade om jag ville gå på the fair (typ som å-festen i Eskilstuna). Jag sa att jag gärna följde med, eftersom att jag legat hela fredagen och lördagen och gråtit i min säng. Det var bra att jag fick komma på lite andra tankar. Vi åkte en karusell som jag höll på att spy av. Förvånar mig att ingen annan spytt eftersom att jag inte är den som mår illa av karuseller, vi åkte hem direkt efter och jag fick lägga mig i sängen för om jag stod upp hade jag med all säkerhet spytt. Drack en asgod drink som var blå. Nu är min tunga + tänder blåa. Fortfarande. Haha. Imorgon är det Labor day. Ledig ifrån skolan. Ska kolla på paraden (kanske till och med vara med i den) och sen st george för shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0