The best one yet

Så den här veckan hade min klass besök utav den norska klassen vi hade utbyte med för ett tag sedan. Två tjejer bodde hos mig och jag har varit super snäll, för har liksom fått för mig att om jag inte är snäll så kommer jag få lida över det i Usa och ingen kommer att vara snäll mot mig när jag kommer dit. Nog för att jag hade varit snäll i alla fall, men ni fattar. Har varit väldigt omhändertagande! Resten av min klass firar typ för att dom åkt, men det var bra träning för mig att få testa på utbyteslivet. Även om jag bara var i Norge förut i en vecka. Och även om jag delade rum med en av mina närmsta vänner. Och även om hela min klass var där... Nåväl, det var ju näääästan samma sak :)


Haha och mina vänner frågar: Emmie har du fått familj än? Hihi, ni är för roliga. Som om jag inte kommer att vara hysterisk och berätta för alla att jag fått min placering, att jag fått veta vart jag ska bo ett år och med vilka jag ska bo hos! Kära vänner, TRO MIG, den dagen jag får min placering då får ni veta det med all säkerhet. Kommer skrika det det första jag gör i skolan! Kan inte bärga mig. Vill veta nu nu nu :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Frågestund på bloggen! Fråga precis vad du vill ^^

Kram!

2011-05-09 @ 18:24:08
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0