I always fall for your type

Sitter i min säng med alla ansökningshandlingar! Längtade tills dom skulle komma, för ville att det skulle hända något angående Usa. Men nu vet jag inte. Haha. Väldigt många svåra frågor att klura på, sådant är jag tyvärr inte jätte bra på. Annars är det papper om "medical information/imminization history", brev till familjen (du och dina föräldrar skriver ett varsitt), papper som läraren ska fylla i, personuppgifter, ett papper att kryssa i vad man har för intressen osv, Regler, lite foton att skicka med och sådant smått och gott. Två hela papper med regler man inte får bryta, dom flesta är väl ganska uppenbara. Har inte läst egenom dom så noga, men mammsen sa att varken familj eller kompisar får komma och hälsa på under året. Det kan väl inte stämma? Attans jag som lovat att alla får komma till Usa.
I alla fall lär det ta ett tag att fylla i alla papper. Har till 21 mars på mig. Men ska försöka få iväg det så snabbt så möjligt. Ju snabbare jag får iväg ansökningshandlingara, desto snabbare får jag ju faktiskt min värdfamilj. Spännande, spännande.

Peace

Kommentarer
Postat av: Madde

Ett tips, boka in alla hälsoundersökningar och sånt i tid ;D har fyllt i mina papper i tre veckor nu, och det är bara hälsodeklarationerna kvar :P

2011-03-07 @ 16:53:31
URL: http://missduchess.devote.se
Postat av: Alexandra

jag ska också till USA som utbytesstudent 11/12, länka? :)

2011-03-07 @ 20:45:40
URL: http://alexandrieah.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilken mysig blogg, och vad rioligt att du ska åka som utbytesstudent 11/12, det planerar jag med! Hade du velat länka bloggarna?:D Jag håller med dig om att det också är ett berg av papper man ska fylla, men det fixar du! Ha en fin kväll! :D

2011-03-08 @ 20:19:57
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0