I hope you don't mind that I put down in words, how wonderful life is, when you are in the world

Inatt, när jag stod på dansgolvet, slog det mig. Jag ska vara borta i ett år. Ett helt år. Från allt. Ganska läskig känsla, för just nu förstår jag det inte, att jag ska vara borta så länge och att jag verkligen ska åka, men just i det ögonblicket så fattade jag verkligen att jag ska åka till Usa. Går inte att förklara känslan. Vet inte om det kändes så jävla bra eller om jag blev rädd. Nu är det som bortblåst och det verkar lika avlägset igen och det känns som om jag ska stanna här hemma. Inte att jag ska bo i ett annat land i ett år.

Kommentarer
Postat av: Katt

.. det finns dansgolv i USA med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0