jag kommer, jag är nästan där

Hade planer för kvällen. Tyvärr fick jag avboka dem.. Så vad gör man ensam i ett stort hus? Det blir till att återse. Tills vidare får jag i alla fall spela musik hur högt som helst utan att någon klagar. Sitter även och läser bloggar av utbytesstudenter i USA. Något jag finner mycket underhållande då det inte händer något för min del när det gäller den fronten. Kan alltid drömma mig bort. I natt drömde jag, bokstavligt talat, att jag blev placerad i en familj i Maine. Delstaten längst upp i högra hörnet av USA. Jag har inte önskat någon speciell delstat i USA eftersom att jag anser att jag hellre hamnar i en bra familj än två mil ifrån L.A. Men helst skulle jag hamna lite närmare ekvatorn än Maine. Tycker absolut vintern är jätte vacker. När jag sitter inne på mitt rum. Under täcket. Med elementet på högsta värme. Annars är jag inget stort fan utav kylan. Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Kanske stämmer. Men jag lyckas ändå alltid frysa, spelar ingen roll vad jag har på mig. Sara, som intervjuade mig, sa att om jag ville kunde vi kolla om man kunde önska alla "lite varmare" delstater. Inte bara tre stycken speciella. Och då skulle dom försöka hitta en familj lite närmre värmen. Några sydliga delstater gränsar ju till Mexiko. Tänk att bara kunna ta bilen och sen på några timmar befinner du dig på en sandstrand i Mexiko? ¡Si por favor!



ELLER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0