So this is goodbye

Idag hade jag en avskedsmiddag eftersom att dom flesta av mina vänner ska iväg till Alanya och kommer hem den 16 augusti. Tror varken jag eller dom fattar att jag ska vara borta i ett helt år. Och eftersom att det är en vecka kvar innan jag åker känns det inte så verkligt. Därför blev det heller inget gråtkalas. Kanske lika bra det. Dom är i alla fall världens gulligaste, kommer sakna dom så mycket, och här är presenten jag fick:

Lovar att jag ska bära den varje dag! Nu har jag ett jätte fint armband från er, ett till jätte fint armband från min älskade mamma och ett halsband jag fick förra året av världens bästa pojkvän! Ska bära dem med mig varje dag. På så sätt finns ni alltid med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0