usausausausausausausausa

Den här veckan har jag pluggat. Så mycket som jag pluggar nu har jag aldrig pluggat i hela mitt liv. Och jag är ganska så uttråkad. Varför jag måste plugga stenhårt, eller ja det borde jag ju göra vilket som alla dagar men, är för att min lärare vägrar ge mig godkänt i spanska. Mina tidigare lärare har planerat lektionerna så att vi slår sönder pinjatas, leker lekar och kollar film, jag har sett en miljon filmer på spanska. Och nu i vintras fick vi en ny lärare hon resonerar så att "när man går i steg 4 ska man kunna spanska". Punkt slut... Vad jag har förstått så får man inte åka till USA om man har ig i ett ämne. Så efter att ha deppat lite så bestämde jag mig för att plugga järnet. Seriöst vet jag inte vad jag gör om jag inte får åka till Usa. Jag kan inte fatta att jag faktiskt ska åka, men jag kan inte föreställa mig att jag ska bo kvar här hemma i Sverige efter sommar. På något sätt kan jag inte föreställa mig mitt liv alls efter sommaren.
Haha och kompletteringarna som jag kämpade med förra veckan hade blivit ett missförstånd. Explorius var riktigt otydliga med vad vi skulle göra, så igår fick vi iväg allt rätt. En vecka senare. Om dom varit lite tydligare med vad vi skulle skicka in och inte, hade CETUSA redan haft kompletteringarna. Vill ju ha en familj... NUUUUUUUUUUUU

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade precis samma problem med spanskan! Min lärare sa förr veckan att jag inte kommer att kunna få g i steg3 :( fast vi fixade så att jag kommer att få betyg i spanska steg 2 ist så nu får jag åka! Jag va så himla depp! Det kommer att fixa sig ska du se! Gå och prata med syon! :)

2011-05-26 @ 19:28:03
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
Postat av: ewelina

jag tänkte bara meddela att du kan skriva Michigan vid min länk nu om du vill :)



urs, det är så segt att inte ha någon familj..

2011-05-27 @ 09:20:39
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Katt

Hej! Nu har jag bytt adress till min blogg, Hasta LaVista ( http://agneshastalavista.blogspot.com )

Hoppas att alla hittar dit! (har jag länkat dig tidigare finns du självklart kvar)

Kram Agnes

2011-05-27 @ 11:32:45
URL: http://agneshastalavista.blogspot.com/
Postat av: Anonym

jag kommer få ig i idrott och jag får åka :) men mitt fall är lite speciellt, fast du kan ändå maila explorius och fråga hur det blir om du verkligen inte får g. lycka till iaf! :)

2011-05-27 @ 19:58:19
URL: http://mizgin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0