Sun is up

Funderade lite på att rensa min fb. Måste ändå göra det till jag åker till Usa. Har i nuläget ändrat inställningarna så att bara mina vänner kan se min information och mina bilder. Jag vet ju att man inte ska ha bikini bilder eller alkohol med i rutan. Men det är ju bara det att ska jag hålla mig inom dom gränserna har jag inga bilder kvar. Tragiskt. Vilket liv man har. Men blir intressant att ändra sin livsstil helt... Nåväl blir ändå inte alls bra på kort.

Imorgon har vi 4 timmars nationella i matte (om du missat det, inte så troligt). 4 timmar... Ber till övre makter att det inte är allt för svårt och att jag klarar det. Är mest nervös över att få ig på nationella för att det kommer stå på mina betyg som jag sedan måste visa för min skola i Usa. Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0