Its one hundred and nine degrees

Informationsmötet avklarat! Vi gick igenom iprincip allt som har med året att göra. Det var även 5 tidigare utbytesstudenter som var på besök och kunde berätta om sitt år. Det var jätte bra att de gjorde så.
Efteråt fick vi även med ett kuvert hem med all information igen typ och info om hur man söker visum. Haha och ett helt häfte om Sexual Assult följde med i kuvertet, då blir man ju lite orolig. Hoppas det inte är allt för vanligt!

Vi fick även veta skräckhistorien om nån student som hamnat på en stor skola och tvingats äta på toaletten 5 dagar i rad för att han inte hade någon att äta med. Haha, stackars. Men om jag inte har någon att äta med, då tänker jag fan inte äta. Borde det inte vara skämmigare att ta med sin mat in på toaletten? Ganska obvious att man inte har någon att äta med liksom... Explorius pratade mycket om fördelarna med att hamna i en liten skola. Jag känner att självklart är det lättare att skaffa vänner i en liten skola, men samtidigt så lär väl en stor skola har mer att erbjuda i både olika sporter och ämnen.
 
Nu längtar jag bara ännu mer tills jag får min placering!!!!!!!! Åh gud så jobbigt det är att vänta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0