as you move on, remember me

Kom hem precis. Hoppades innerligt på att köket var städat. Vilket det såklart inte var. Det såg precis ut som när jag lämnade det för ett dygn sedan. Så nu ska jag sätta på musik och sanera köket. Min favorit sysselsättning! Inte så troligt, vem gillar att städa?. Det är super äckligt och vill helst låta bli. Men mitt kök börjar bli rätt rörigt och då får jag panik för att det är så äckligt, så måste ta tag i det någon gång. Stackars mamma som måste städa undan efter oss varje dag..

Har i alla fall fixat allt till explorius igår. Jag fick svar idag där dom sa att dom fått in betygen och skulle kolla igenom massa saker och sedan bedömma om jag blivit antagen eller inte. Jag har väntat tillräckligt länge nu och ber till gud att dom hör av sig idag! Så lång tid mer nu får det faktiskt inte ta.

Emmie Norman                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0