Yes i would die for you baby, but you wouldn't do the same

En supertrevlig helg börjar lida mot sitt slut. Familjen drog till Sälen igår, så invigde en hel veckas FF med mina absoluta favoriter här i världen plus att det är lov nästa vecka. Hur skönt är inte det? För att samanfatta helgen lite kort:

Fredag
- Pizza och många skratt med en underbar vän
Lördag - Trerätters middag med mina favorit tjejer
Söndag - Mys med världens bästa kille

Kommer sakna kvällar som dom här i USA!

Det mindre trevliga är att min boy precis drog, så är hemma helt ensam vilket i och för sig är hur skönt som helst, och att det idag har gått två veckor sedan intervjun och SLEP-testet! Jag har fortfarande INTE fått svar! Hallå!? Explorius skulle ju höra av sig senast idag. Typiskt min tur. Hoppas på att jag får svar imorgon, annars hör jag nog av mig jag! Vore skönt att veta säkert om jag ska åka eller inte. Har egentligen inte funderat på vad jag ska göra om jag inte kommer in. Antar att jag tar det lite för givet att jag kommer in och skulle bli hemskt ledsen om så var att jag inte gjorde det. Antingen får jag söka med en annan orginisation eller så är det väl inte meningen att jag ska åka. Tålamod var det ja.

Snygga b-rudar
Snygga b-rudar


Emmie Norman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0