I'm better near to you

Det tråkiga med att jag inte vet vart eller när jag åker, det enda jag vet är ju faktiskt hur, är att sommaren blir lite svår att planera. Från början fick jag välja att åka utomlands med kompisar eller Florida med familjen. MIS AMIGOS! sa jag ju då såklart. Det låter ju kul så här långt, men sen bestämdes ju det med all säkerhet att jag skulle till Usa som utbytesstudent. Familjen hade redan bokat resa i Juni och det finns inga platser kvar, kompisarna bokade i augusti. Jag skulle ju hemskt gärna följa med men jag skulle ju faktiskt lika gärna kunna vara i Usa då. "Men Emmie, du ska  utomlands ett helt år! Tänk vad roligt" Säger mamma. Japp, självklart. Men risken finns att jag åker i september. Då kunde jag ju åkt med mina kära vänner. Hade ju varit chill att chilla på stranden i Alanya, blanda lite schyssta drinks och dansat sisådär hela nätterna. Nej, åker jag till Usa efter att dom kommit hem ska jag banne mig ta planet dit ändå. Strunt samma om jag får sova på stranden eller hemma hos en turk. Kan ju inte sitta i Sverige och när jag kan leva livet i Alanya, eller bästa fall i USAA. Kommer icke på fråga.






Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vet inte heller när jag åker eller vart. Vill verkligen veta nu :P

2011-04-22 @ 12:22:04
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0