I can't take it no more, never felt like this before

Okej. Skulle nyss in på toan då jag fick syn på något STORT, svart, äckligt, krälande med många ben på fönsterbrädan. Flög upp från toalettstolen (ja, vad gör man annars på toa?) och mycket riktigt den där STORA, svarta, äckliga, krälande saken med massa ben kunde bara vara en sak. SPINDEL!!!! Måste säga att jag blivit bättre på att hantera min fobi. I vanliga fall skulle jag skrikit och sprungit därifrån, men jag stod där och rörde mig inte ur fläcken. Jag började leta efter ett glas eller en burk som jag kunde ställa över den, men det gick inte. Den kröp barra mot mig. Tillslut sprang jag därifrån och bad lillebror att kasta ut den. Vill ju borsta tänderna imorgon utan att vara rädd för att bli uppäten. Eller något värre.
Det jag ville komma till var att i Sverige har vi ju faktiskt inte så stora spindlar. Men utomlands har dom det. Usa är utomlands. Jag kommer dö om det finns på riktigt stora spindlar där. Inte lite stora som i Sverige. Skulle söka på google, "spindlar usa", och kunde inte kolla mer än 4 sek. DOM VAR GIGANTISKA. Och jag kan inte ens se på dom på dataskärmen. Fast det kanske inte är så vanligt. Hoppas jag inte träffar på en jätte stor amerikans spindel. Hehe. Har ändå läst många bloggar av utbytesstudenter och har hitintills inte läst något om spindlar. Tur.
Nu kryper det i hela kroppen och jag fick skaka av täcket flera gånger innan jag lade mig, utifall att det låg en spindel där. Ska sluta snacka om spindlar, dom är värre än sprutor!
Idag är det max 145 dagar till usa och 56 dagar tills sommarlovet börjar!! Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0