But now, I'm thinking, what the hell

Tänker inte skriva "Sorry för att jag är så dålig på att blogga. Ska bättra mig, lovar" för tror inte det är någon som så gärna vill läsa min blogg. Har varit i Norge med klassen och lite så. Inget händer med Usa. Jag går mest runt och väntar på att jag någon dag ska få besked om vart jag ska bo. I ett år. Tror nog inte den dagen kommer. Jag ska nog inte åka. För orealistiskt.

Om det nu skulle vara så att jag faktiskt åker så är det minst 111 dagar kvar och max 156 tills jag ger mig av. Fast det är ju bara en gissning.. Det känns långt, tyvärr går det nog snabbt. Eller till min fördel går det nog snabbt. Vill inte åka. Vill åka nu. Vill inte. Vill. Vill inte. Jo nu NU. Ska i vilket fall som helst åka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är i alla fall inte ensam om att det inte händer något, jag kommer säkert vara en av dem som får sin placering i slutet av Augusti... :/

2011-04-11 @ 20:43:45
URL: http://annahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0